06 – 83321086 mail@olyk.nl

Klachtenregeling

Heeft u vragen of bent u ergens niet tevreden over? Blijf er niet mee lopen. Meld het uw behandelaar! 

Uw behandelaar heeft een brochure met een stappenplan voor u klaar liggen. Daar kunt u naar vragen.

Samen lossen we het op!

Open communicatie tussen zorgverlener en cliënt

Bij Olyk-Kindertherapie hechten we veel waarde aan een goede en open communicatie tussen zorgverlener en cliënt. Het doel van de hulpverlening is immers altijd: samen werken aan het oplossen van de hulpvraag en verminderen van lijdensdruk. Heeft u een vraag of opmerking over de werkwijze of bent u ergens niet tevreden over, dan is het allereerst belangrijk dat u dit meldt bij de behandelaar. In de meeste gevallen zal er sprake zijn van een misverstand of miscommunicatie en zullen we gezamenlijk tot een oplossing komen. Blijf in contact met uw zorgverlener, dat voorkomt vragen, onzekerheid en onwetendheid!

 Uw zorgverlener is aangesloten bij een landelijke klachten- en geschillenregeling.
Deze klachten- en geschillenregeling is opgesteld door P3NL (Federatie van psychologen, psychotherapeuten en pedagogen) in samenwerking met de NVO en is gericht op de geestelijke gezondheidszorg.

 

Logo Olyk Wit Label